原理講論を読む

日常生活の中で 考える糸口を求めて

Dana Winner - One Moment In Time ダナ ウィナー 永遠の一瞬

www.youtube.com

 

Dana Winner - One Moment In Time

 

 

 

One Moment In Time

永遠の一瞬

 

Each day I live

 平凡な毎日に
I want to be a day to give the best of me

わたしは最高の日になるよう願う
I'm only one, but not alone

たった一人のわたしという存在、それは孤独ではない
My finest day is yet unknown

知られざる素晴らしい日よ
I broke my heart for ev'ry gain

わたしは収穫のたびごとに心を砕いた 
To taste the sweet, I face the pain

痛みに出会えばこそ 人生の甘さを知る
I rise and fall, yet through it all this much remains I want one moment in time

心は高まっては落ち込む だが永遠の一瞬を求めて止まない 
When I'm more than I thought I could be

わたしが想像することができる以上のわたしでいるとき
When all of my dreams

わたしの夢のすべてが

Are a heart beat away

心臓の鼓動を打つとき
And the answers are all up to me Give me one moment in time

答えはすべてわたしに委ねられている 永遠の一瞬を与えてほしい
When I'm racing with destiny

運命のいたずらに競うとき
Then in that one moment of time

永遠性を持った一瞬がある
I will feel, I will feel eternity I've lived to be the very best

わたしは感じる 最も良き人生を生きたという永遠性を感じるんだ
I want it all, no time for less

わたしはそこにすべての望みを託す 少ない時間の中で
I've laid the plans

わたしは計画を立てた
Now lay the chance here in my hands Give me one moment in time

今こそ、機会をわたしの両手に置いてください 永遠の一瞬を
When I'm more than I thought I could be

わたしが想像することができる以上のわたしでいるとき
When all of my dreams

私の夢のすべてが
Are a heart beat away

心臓の鼓動を打つとき
And the answers are all up to me Give me one moment in time

答えはすべてわたしに委ねられている 永遠の一瞬を与えてください
When I'm racing with destiny

運命のいたずらに競うとき
Then in that one moment of time

永遠の一瞬がある
I will feel, I will feel eternity You're a winner for a lifetime

私は感じる 永遠を感じるんだ あなたは人生の勝利者だというように
If you seize that one moment in time

もしあなたがこの永遠の一瞬をしっかり掴むなら
Make it shine

輝かせよ
Give me One moment in time

与えて欲しい 永遠の中の一瞬を
When I'm more than I thought I could be

わたしが想像することができる以上のわたしでいるとき
When all of my dreams

私の夢のすべてが
Are a heart beat away

鼓動を打つとき
And the answers are all up to me Give me one moment in time

答えはすべてわたしに委ねられている 永遠の一瞬を与えてほしい
When I'm racing with destiny

運命のいたずらに競う時
Then in that one moment of time

永遠の一瞬がある
I will be, I will be free I will be free

わたしは わたしはきっと自由になる 本当に自由になるんだ  

 

 


にほんブログ村

 応援して下さる方は上のロゴをクリックして下さい。