原理講論を読む

日常生活の中で 考える糸口を求めて

聖和された父と その全ての娘たちのために    マライア キャリーの One sweet day を

www.youtube.com

 

 kbutorl1920さん。

あなたの思いをマライアに託して聞いてみませんか?

中学英語崩れへた訳で失礼。

 

 

One sweet day    Mariah Carey    & Boyz Ⅱ Men

 

 

B2M

Sorry I never told you

すまない。一度も君に話すことができなかった。
 All I wanted to say

胸一杯のこの思いを
Now it's too late to hold you

今となっては 君を抱きしめることもできない
'Cause you've flown away

だって君は遠くに行ってしまった
So far away

あまりにも遠くに

 

M

Never had I imagined

想像すらできなかったの
Living without your smile

あなたの微笑みのない人生なんて
Feeling and knowing you hear me

でもあなたは感じて 知っているはず わたしの鼓動を聞いて
It keeps me alive

だから わたしは生きていられる
Alive

生きていけるわ

 

Chorus

And I know you're shining down on me from heaven

わたしは知っている 天国からあなたが投げかけてくれる光を
Like so many friends we've lost along the way

失った多くの友人がそうしてくれてるように
And I know eventually we'll be together

でも わたしにはわかる やがて再び一緒に生きる
One sweet day

甘美な日の訪れを!

 

B2M

Darling I never showed you

いとしいひとよ 一度も打ち明けられなかった
Assumed you'd always be there

君はいつも側にいてくれると思いこんでいたから
I, I took your presence for granted

それであたりまえだと勘違いしていたんだ

But I always cared

それでもいつだって 君を心にかけていた
And I miss the love we shared

僕らが分かちあった愛は どこにいったのだろう!

 

Chorus

And I know you're shining down on me from heaven

わたしは知っている 天国からあなたが投げかけてくれる光を
Like so many friends we've lost along the way

失った多くの友人がそうしてくれてるように
And I know eventually we'll be together

でも わたしにはわかる やがて再び一緒に生きる
One sweet day

甘美な日の訪れを!

 

B2M

Although the sun will never shine the same

太陽の光は変わらず輝き続けるでしょう。
 I'll always look to a brighter day

わたしはいつだって それよりもっと輝く日を見あげている

 

M

Lord I know when I lay me down to sleep

主よ わたしが眠りにつく時に
You will always listen as I pray

あなたはわたしの祈りを聞かれるでしょう

 

Chorus

And I know you're shining down on me from heaven

わたしは知っている 天国からあなたが投げかけてくれる光を
Like so many friends we've lost along the way

失った多くの友人がそうしてくれてるように
And I know eventually we'll be together

でも わたしにはわかる やがて再び一緒に生きる
One sweet day

甘美な日の訪れを!

 

Chorus

And I know you're shining down on me from heaven

わたしは知っている 天国からあなたが投げかけてくれる光を
Like so many friends we've lost along the way

失った多くの友人がそうしてくれてるように
And I know eventually we'll be together

でも わたしにはわかる やがて再び一緒に生きる
One sweet day

甘美な日の訪れを!

 

Sorry I never told you

すまない 一度も話すことができなかった。
All I wanted to say

胸一杯のこの思いを!